Avon Украина
C06 Дней до конца кампании: 8 каталога

Інструкція з використання сервісу «Накладений Платіж» або Оплата після отримання

1. Загальні положення

1.1. У січня 2018 відкривається новий сервіс «накладений платіж» з доставки та оплати замовлень для Представників Ейвон для всієї України

1.2. Замовлення доставляються через відділення «Нова Пошта»

1.3. Замовлення доставляються на відділення поштового зв’язку обслуговує адресу проживання Представника, зазначений в «Профілі» на сайті http://www.avon.ua

1.4. Відстеження. Після розміщення замовлення Представників і обробки в Ейвон, відстеження місцезнаходження замовлення можливо на сайті https://novaposhta.ua, мобільному додатку «Нова пошта» або телефоном 8 800 500 609

1.5. Терміни доставки. Від 2 днів після розміщення замовлення на сайті.

1.6. Термін зберігання. Замовлення зберігається в поштовому відділенні 5 днів. Зберігання посилки більше 5 робочих днів неможливо, після закінчення 5 днів посилки відправляються назад на склад.

1.7. Штраф за незатребуваний повністю замовлення. Після закінчення терміну зберігання замовлення повертається в компанію і Представнику виставляється штраф в розмірі 35 грн за кожне замовлення.

1.8. Вартість оплати послуг з доставки замовлень на відділення поштового зв’язку Нової пошти становить: a) 20 грн. за замовлення в кампаніях Увага! Вказана вартість доставки може бути переглянута компанією Ейвон в односторонньому порядку.

1.9. Вартість оплати послуг з доставки буде включена в суму замовлення автоматично

1.10. Нова пошта додатково стягує комісію за прийом і переказ грошових коштів за замовлення Представників в розмірі 2,0% від суми переказу грошових коштів.

2. Розміщення замовлення на сайті.

2.1. У розділі «Розмістити замовлення» Представник вибирає номер кампанії

2.2. Далі покроково, Представник додає до замовлення продукцію, потрапляє в розділ з пропозиціями по демо-продуктам і може скористатися спеціальною пропозицією і отримати Максі-знижку на 4-му кроці процедури закупівлі всім представникам, незалежно від форми реєстрації (з паспортом або без).

2.3. На сторінці «Оформити замовлення», в розділі «Доставка і Оплата» Представник повинен вибрати необхідну комбінацію: тип замовлення / спосіб оплати / доставка: o Тип замовлення — Звичайний o Спосіб оплати — Оплата при отриманні o Доставка

2.4.Важно!
У зв’язку з тим, що «Нова пошта» проводить оплату тільки в сумах кратних гривні, в квитанції для післяплати сума для оплати буде округлена в більшу сторону до цілого числа — гривні без копійок. Сума переплати будуть зараховані на особистий рахунок Представника.

2.5. Після того, як пункт видачі замовлення обраний Представнику необхідно закінчити розміщення замовлення і відправити його в Avon.

2.6. Після обробки замовлення Представнику буде відправлено смс і e-mail повідомлення про успішну виконання замовлень.

4. Отримання замовлення на поштовому відділенні.

4.1. Після надходження кожної коробки замовлення на пошту, Представник буде проінформований про надходження коробки на його ім’я повідомленням, поміщеним в поштову скриньку за адресою вказаною при реєстрації на сайті www.avon.ua

4.2. Для отримання коробки Представнику необхідно пред’явити повідомлення і паспорт або інший документ, що засвідчує особу.

4.3. Поштовий працівник передасть Представнику форму для оплати післяплатою із зазначенням суми до оплати (без вказівки комісії за прийом і переказ грошових коштів).

4.4. Представник заповнює форму і виробляє оплату.

4.5. Поштовий працівник передасть Представнику поштовий бланк про отримання коробки.

4.6. Представник заповнює бланк про отримання посилки і отримує коробку. Важлива умова! Описаний вище порядок отримання і оплати необхідно повторити для кожної коробки з замовлення

5. Особливі умови

5.1. Замовлення з доставкою «післяплатою» будуть затримуватися в момент обробки при наявності на рахунку Представника заборгованості по раніше розміщених і неоплаченим замовленням в встановленим Договором купівлі-продажу термін

5.2. Рахунок на замовлення з доставкою «післяплатою» виставляється Представнику без урахування наявних або доступних кошти на рахунку Представника: грошові кошти, підготовлений повернення, декларований повернення і т.д.

5.3. Інформація про оплату буде надходити в Ейвон на наступний день після прийняття платежу на відділенні поштового зв’язку

5.4. На замовлення з доставкою «післяплатою» пені нараховуватися не будуть.

5.5. Важливо!
У зв’язку з тим, що «Нова пошта» проводить оплату тільки в сумах кратних гривні, в квитанції для післяплати сума для оплати буде округлена в більшу сторону до цілого числа — гривні без копійок. Сума переплати будуть зараховані на особистий рахунок Представника.

5.6. Зверніть увагу!
Представник може розмістити замовлення з опцією «Оплата при отриманні (накладна плата)» на сайті в будь-який час, але оброблено воно буде тільки при повній оплаті попередніх замовлень (фактичне надходження коштів на баланс). Тобто на балансі у представника повинен бути нуль або переплата.
Попередження про можливість затримання замовлення Ви можете побачити на підсумковій сторінці сайту перед відправленням замовлення.